• Member Since 3rd Jul, 2012
  • offline last seen 55 minutes ago

Biker_Dash


The Goal... 200+ mph in the Standing Mile. To Tartarus with academy records, I want to hold a Land Speed Record.

The Fucking Shit I Write
16

Me and My Fucking Shit

Oct
7th
2017

Biker Dash Reviews... FamousLastWords! · 1:35am Oct 7th, 2017

As today is the birthday of FamousLastWords, who happens to be an outstanding writer, I have decided that I shall review some of his works.

WARNING: There be spoilers for the stories in this review. If you have not read these stories, go do so now! Seriously, go read them! You’ll love them!

Read More

Report Biker_Dash · 330 views ·

My Police Record and shit... YO!

UNDER

CONSTRUCTION

About Me:
Yeah... I read and write pony stuff. I play 8-ball and ride a motorcycle. I like gaming, coffee, and sleeping. I do not get enough of any of them. This is my motorcycle, a 2003 Yamaha V-max, which I have named, Woona.

And my 03 Dodge Ram, I affectionately call, Nightmare Moon

My FB pony page: Biker Dash (Friendship is Speed)
FB pony pages I admin:Brony Racing, Rainbow Dash,Princess Luna

My Skype: animeusmc

My DA account:Shammon (that will be changed to Biker Dash soon...)

My X-Box gametag: BikerDash

My Tumblr: BikerDash's Musings & Shit

Yeah... so lets do this shit, or something... idk

I occasionally proofread/edit for writers. Currently not proofreading or editing any stories, but if I have the time, I can give your fic a look-over if you need.

My Bucket List:
Complete a story
Complete a story that has more than 2 chapters

Use all the category tags
Use all the character tags
Join the Top Ten Commentor's list on site stats

10 followers
50 followers
250 followers
1000 followers
The most followed motherfucker here

100 story views
1,000 story views
10,000 story views
100,000 story views
1,000,000 story views

5 stories published
10 stories published
20 stories published
50 stories published
Pass that motherfucking Regidar in stories published!

Have a fic in the Feature Box
Have a fic featured on Equestria After Dark
Have a fic featured on Equestria Daily

Have a fic with 200 upvotes
Have a fic with 500 upvotes
Have a fic with 1,000 upvotes

Have a fic favorited 200 times
Have a fic favorited 500 times
Have a fic favorited 1000 times
Have a fic favorited 2000 times
Have the most favorited fic on the damn site

Tags used:

Rating Tags
Everyone | Teen | Mature | Sex | Gore

Catagory Tags

Freakin KILLER Moosicks!

Rush -- Closer to the Heart
[youtube=mn2-crIgyaM]

Rush -- Time Stand Still
[youtube=320U8ksbCV4]

Rush -- Tom Sawyer
[youtube=6ErbPyvzJ8k]

Rush -- Syrinx
[youtube=vF_9MTlFzWg]

Rush -- Dreamline
[youtube=QaOq8O0lbxE]

Rush -- The Analog Kid
[youtube=aeQ3tf2_Yvg]

Rush -- Subdivisions
[youtube=UQyYnYX0Sf4]

Rush -- Bravado
[youtube=f87MNAWeo7Y]

Rush -- Hope
[youtube=4vl_XlYgcug]

Rush -- Caravan
[youtube=lcjkXdUVx6I]

Rush -- Anthem
[youtube=XAOLdYFfvOw]

Rush -- Limelight
[youtube=4NdwO2BlOTg]

Led Zeppelin -- Immigrant Song
[youtube=nH5H5n1Ao2w]

30 Seconds to Mars -- This is War
[youtube=NcTM-lRxPbs]

Comments ( 784 )
  • Viewing 765 - 784 of 784

Thanks for the fave and watch :pinkiehappy:

2785883
I'd consider it. What is it you're looking for?

2785880
I don't do the hard fetishes, such as scat, vore, diapers, ect.

2785879
First, is there anything you outright won't write about?

2785845
I could listen to the requedt, but I cannot guarantee successfully completing the request.
What is it you wish?

Would you be willing to take a request?

You should follow :3

Thanks for the follow! :yay:

Yo bikerDash! Good to see ya! Enjoy the story!

2747798
I'll be riding her down to Bronycon

2747796
That is sweet! If that had passed me on the highway I might have had an accident :pinkiegasp:

2747408
Dude that's beautiful. Is that the one I heard you named 'Celestia' because of her fat flank?:rainbowlaugh:
If so, good name for a bike.:moustache:

Nice V-Max. I used to have a Yamaha FZ6R. Glad to have found another biker. Current bike: 2018 HD Fat Bob

2723991
Oh all right. Just wanted some clarification.

2723904
You wrote a fic I liked well enough that I favorited it. (Mommy Dash)
I follow those who write fics I have favorited because I would be interested in seeing what new stuff a person may write

  • Viewing 765 - 784 of 784
Login or register to comment

Favourites
0

Join our Patreon to remove these adverts!