• Member Since 17th Dec, 2014
  • offline last seen Dec 14th, 2018

SuperKamek


I'm ded lol. Fuck you, bronies.

More Blog Posts724

Jan
5th
2016

I'm literally crying... · 5:01am Jan 5th, 2016

But not out of sadness; out of happiness. Something happened that has absolutely blown my mind to the point that I'm not even sure if I can piece it back together. Ladies and gentlemen, I bring you...

This...

I CAN'T EVEN!!! HOLY SHIT!!!

Someone actually made this for me for my Star Wars story out of pure love for it. Is this replacing the Prelude? FUCK YES!!! Just... to have someone make something for you is just the greatest feeling in the world. Better than sex! Yes, I went there! But in all seriousness, I couldn't be happier with this text scroll.

If there's only one nitpick I have with it, perhaps it's a bit to slow? But who cares, really? I'm just too happy to care about that right now. Why? Because someone made something for me!

Be sure to check out and FOLLOW the person who made this: Deadreaderz. Seriously everyone, they're awesome.

Join our Patreon to remove these adverts!
Comments ( 12 )

I have a nit-pick: "Iron Fist" FIST!!!!!!!!!

3665455

Iron Hoooooooooof!

3665459
The phrase is fist. Besides, it's not like the show hasn't used the word "Hand" before. :rainbowlaugh:

3665465

Don't you dare Fracture my reality!

Dang, they beat me to it. But now that I think about it I would of just used the free text scroll thing on starwars.com.:twilightsheepish:

3665477
Ahhh! Don't ruin my moment! :raritydespair:

3665481
Statement: I do bel-

I WILL MAKE RUST THE LEAST OF YOUR WORRYS IF YOU DON'T SHUT IT!!! YOU PIECE OF SCRAP METAL!!!!

3665500
Query: Do you know of the HK Protocol Droid series?

Oh my god that's awesome! :pinkiehappy:

3665477
ugh, I try that. No possible way to record nor save. It's good that they made it, but ain't worth it.

Login or register to comment
Join our Patreon to remove these adverts!