Finnish Bronies 102 members · 121 stories
Comments ( 8 )
  • Viewing 1 - 50 of 8
Jadeile
Group Admin

Heipä hei, suomalaiset Bronyt!

Tänään on kulunut vuosi siitä, kun perustin tämän ryhmän. Vuodessa meitä on kerääntynyt tänne pyöreät viisikymmentä :yay: Aika hyvin omasta mielestäni.

Sen kunniaksi, spämmätkääpä tätä lankaa poni-aiheisilla giffeillä, macroilla ja muilla kuvilla!

Isseus
Group Contributor

Meh. Vuodessa oon saanu tässä porukassa ehkä 10 viestiä enkä oo lukenu foorumeita. Ketään en oo nähny miiteissä, ainakaa niin että oisvat tulleet sanomaat moi. Sori vaan.

EDIT: Gah että mä kuulostan emolta tossa viestissä. Tarkotuksena oli toki vaan sanoa että pitäis ehkä järjestää jotain toimintaa kautta miittiä eikä vaan idlailla täällä. Yks iso probleema on etten suostu kirjottaan suomeksi koska suomen kielioppi on niin syvältä. Ja lukijakuntaa paljon vähemmän, joten kritiikkiä myös paljon vähemmän.

Prolet
Group Contributor

1399819
No eihän nyt kukaan täysjärkinen kirjoita ponifiktiota suomeksi. Ajatuskin tuntuu oudolta. Muutoin kyllä pidän suomesta enemmän ja pystyn kirjoittamaan sitä paljon luonnollisemmin.

Isseus
Group Contributor

1399854 Pointti. Ois vaa kivaa nähä jotai muutaki tästä sakista ku vaa SuomiBronyä, joka ei ilmeisesti ees kuulu tähä ryhmään. (en oo kattonu tosin).

Jadeile
Group Admin

1399819 Kenellä hyvänsä on oikeus junailla täällä miittejä tai vastaavia, joten ole hyvä vain, jos siltä tuntuu. Itselläni ei ole aikomuksia järjestellä tapahtumia, sillä en oikein usko, että saisin tänne pohjoiseen järkättyä toimivaa miittiä pelkästään tämän sivun pohjalta, eikä minulla suoraan sanuttuna ole varaa matkustella eteläänkään vain katsomaan toisia broneja johonkin pikkumiittiin.

Ja jos olet joissakin miiteissä pyörinyt, eikä kukaan täältä ole tullut tervehtimään, niin sehän nyt voi toki johtua ihan siitäkin, että mistäpä he sinua tunnistaisivat tai edes osaisivat paikalle odottaa, jos et missään/täällä siitä ilmoita.

Tosin nyt kun mainitsit asiasta, niin ehkä yritän seuraavaan Kitaconiin kehitellä jotain fimfic-miittiä. Tosin sitten pitäisi hylätä myyntipöytä sen ajaksi. Vaikea valinta. Toivon mukaan saan Discord-cossini aikaiseksi siihen mennessä ja voisin vaikka sen kunniaksi jonkun puolituntisen myyntitulot uhrata poneille...

Prolet
Group Contributor

1399857
Kyllähän sitä muuten mielellään, mutta koska miitti olisi väistämättä Helsingissä, tulis vähän turhan paljon kustannuksia ja aikaakin menis matkustamiseen täältä Oulusta.

Isseus
Group Contributor

1399861 Oon kato nii itsekeskeinen että aattelin vaa näitä Hesan isoja (200 hengen) miittejä. Niissä jotenki ihmeellisesti kaikki kyllä on mut tuntenu. Oon niin Super Famous. :facehoof:

Mutjoo, en mäkää mitää minimiittei yms. välitä. Ois vaa kiva juoruu ja hengailla, ei sen kummempaa toimintaa. Jos joku tän nyt lukee ja tulee tohon seuraavaan miittiin. (lienee tossa elo-syyskuussa) nii saa tulla potkimaan nilkoille tai hierottavaksi. :twilightsmile:

1399867 Etteks te siel Lapissa yleensä vaa niitä poroja..? :p

EDIT niin juu kuva piti laittaa:

Castform5
Group Contributor

Onhan se ihan kiva että tähän ryhmään kuuluu 50 jäsentä, mutta loppujen lopuksi vain muutama niistä kirjoittelee tänne foorumille mitään (en tiedä brony.fi:stä kun en ole siellä pyörinyt).
Noh, eiköhän se sovi tähän perus suomalaiseen tapaan olla hiljaa.

Tosta miitti jutusta vielä, aina kun ite ainakin näen jonkun tutun nimisen henkilön niin todennäköisesti en mene tervehtimään, olen näet aikamoinen stalkkeri ja tykkänään katella aina sivusta.

  • Viewing 1 - 50 of 8