Finnish Bronies 102 members · 121 stories
Comments ( 9 )
  • Viewing 1 - 50 of 9
Starburst
Group Contributor

Juuh elikkäs niille harvoille jotka ei tiedä, ens vuonna ois tommonen eka iso convention täällä suomessa :derpyderp2:
Tässä linkki kyseiseen

Kuinka moni menossa? Mitä mielipiteitä? Onko 80e liian paljon? Tuleeko tästä media shitstorm?

Starburst
Group Contributor

Ai niin ja tähän vielä lisäksi, jos ihmisillä ei ole kesätyöpaikkaa, crystal fair etsii tällä hetkellä väkeä auttamaan! Vielä on aikaa täyttää tuo application noiden kotisivulla! :pinkiehappy:

Trihors
Group Contributor

Maybe...

Jadeile
Group Admin

2080825
Olisi kyllä aikomus mennä! Tosin odottelen lippujen ostamisen kanssa, koska haluaisin myyntipöydän taidekujalle enkä tiedä, että tuleeko sellaiseen lippu samaan pakettiin tai jotain muuta vastaavaa. Joten ensin odotan taidekujatietoja, sitten hankin lipun, sain paikan tai en.

80€ ei ole millään tasolla liikaa, sillähän saa kokonaiset kolme päivää. Eihän se oo kuin 26 ja risat per päivältä siis. Ei kuule festareille pääse tuolla hinnalla.

Isseus
Group Contributor

Tietäen ketkä siellä on kasaamassa tota miittiä niin odotukset ei ole kovin korkealla. Kattoo jos ne nyt saa ittensä kuosiin tossa ennen kevättä mutta muuten jää väliin.

Lurks-no-More
Group Contributor

Ans kattoo. On muutenkin niin monia tapahtumia ja coneja aina kesäisin mihin pitää mennä.

SliQster
Group Contributor

2081314

Itse olen käynyt vain yhdessä "miitissä" vaikka ei ollutkaan virallinen (en tiedä miksi), mutta autismi oli siellä vahvaa. Muistaakseni vedettiin perseet heti miitin jälkeen.

Ehkä voisin mennä jos pari kaveria tulee messiin.

Isseus
Group Contributor

2083886 No siis miitit on vähä eri kun tommonen Crystal Faire. Lähinnä huolestuttaa että ne tyypit jotka on tuota säätämässä ei oo kertaakaa vetäny edes muutaman sadan ihmisen tapahtumaa ja tonne olis tulossa tuhansia. Jo niitten järkkäämät paikalliset miitit on onnistunu vaan sattuman ja säätämisen kautta. Siksi epäilykseni.

Oon käyny nyt about 10 kertaa ponimiiteissä. Ne on iha hauskoja ku pääsee juoruamaan sakin kanssa ja tienaamaan rahaa kun poninörtit ostaa mitä tahansa omituista jossa on ponin kuva.

SliQster
Group Contributor

2084828 Jeh, itse ostin kivalta tytöltä Trixie-piirroksen joka makso 5€, mutta empä mitään muuta.

  • Viewing 1 - 50 of 9