Finnish Bronies 102 members · 121 stories
Comments ( 9 )
  • Viewing 1 - 50 of 9
Hydkore
Group Contributor

Jos vaan tarpeeksi moni on kiinnostunut, niin voin tehdä tälläisenkin. Ainakin itse käytän Skypeä päivittäin ja puhun muutamassa ryhmässä kuten MDA:ssa. Sitä paitsi olisi kivaa käyttää vähän tätä äidinkieltäkin englannin ja ruotsin rinnalla. Vastatkaa tähän viestiin niin katsotaan kuinkahan monta halukasta meiltä löytyisi.

FancyPhoenix
Group Contributor

Olishan se ihan kiva kommunikoida vähän omalla kielelläkin välillä :derpytongue2: Itse myös käytän Skypeä jatkuvasti, eli olisin aika varmasti paikalla usein :pinkiehappy: Pistetään ihmeessä ryhmä pystyyn!

Suomibrony
Group Contributor

On Skype, mutten harkitsematta laita tänne. Ehkä huomenna, tai sitten kun muutama muukin harkinnut ja viestittänyt t'nne. Näin suoraan nyt kuitenkin sanon, että suosin tekstikeskustelua ääniaaltojen tuottamisen sijaan.

Castform5
Group Contributor

I should get skype.
Tai sitten käytän broidin profiilia kun käytetään samaa konetta. Mutta oishan toi ihan kiva idea, varsinkin kun en voi pitää kuulokkeita päässä jos niistä ei kuulu mitään. Ja muutenkin olisi kiva jutella vähän muillekin porukoille.

Molotov Delivery
Group Contributor

Jep, tee ihmees! Oon messis sit heti

Varsinkin kun oma kone ei tykanny suklaamaitokuurista, joten en pysty silla kommentoimaan FimFictioniin kunnol... nii skyperyhma, mihin voisin kommentoida silla, ois hieno juttu:twilightsheepish:

Juu50x
Group Contributor

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisi osallisuta :pinkiehappy: nyt ei taida olla kumminkaan itselleni paras hetki kun läppärin kanssa on onglemia ja sen takia varmaan hakea uusi kone...

Lectuiae
Group Contributor

Kyllä mullekin passaa jos niikseen tulee. Oma puheliaisuus on sitten oma asiansa, mutta näin alkuunsa olen mukana.

Cloudiee
Group Contributor

Juu voisinhan minäkin sinne raahautua välillä.

Starburst
Group Contributor

Helvetin vanha topic mut.... onko sitä skype ryhmää siis olemassa?

  • Viewing 1 - 50 of 9