• Member Since 12th Feb, 2015
  • offline last seen Jan 16th, 2021

Infinity Shade


Oh this sleepy little town, nearly ashes on the ground. I'll leave it all behind, even thoughts of you and I... So I tell you now; Goodbye :heart:

Jun
29th
2016

SAR 2016 1: Short Stories · 5:54pm Jun 29th, 2016

SAR=Summer Art Raffles 2016!:yay: Decided to make it a thing, and I'll do a few more!:twilightsmile:
Here's the drawing for Short Stories, since she won the first one aka was randomly chosen by that fun name generator!

Read More

Report Infinity Shade · 248 views ·
Jun
28th
2016

THIS · 10:47pm Jun 28th, 2016

Report Infinity Shade · 224 views ·
Jun
27th
2016

Art request ayyyyyy · 9:42pm Jun 27th, 2016

I'm bored, and I wanna draw ponies SOOO comment below a description of your OC and I'll choose one person at random and draw their OC!
Here's what you gotta fill out and comment below:
Gender:
Species(has to be pony):
Hair color:
Eye color:
Fur color:
Cutiemark:
Powers/abilities:
(Weapon(s):

I'll choose the one I'll draw in 15 min so hurry!:moustache:
SHORT STORIES HAS BEEN PICKED BY THE ALMIGHTY RANDOM NAME PICKER!

Report Infinity Shade · 303 views ·
Jun
27th
2016

AAAAAAAA I'M SO HAPPY · 1:28pm Jun 27th, 2016

This is kinda really random, but I will be going to Korea (and Japan) next fall!!!!! (September 2017 lol)
If everything goes well, I'll be going with my best friend and a few other people and aahhhh I'm just so excited for thiiiiiis!:yay::rainbowlaugh:

The reason this is super-awesome is because this will be my first trip as a legal adult, since I turn 18 next year, and that's just so awesome!:rainbowkiss:


(And also because I'm a total weeb lol)

Read More

Report Infinity Shade · 179 views ·
Jun
26th
2016

I FINALLY GOT TALES OF ZESTIRIA · 9:16pm Jun 26th, 2016

Aaaaaahbdsb I'm so happy about buying this game!:yay: I know many think it's not really a good game and I know it's pretty old, but personally I've been in love with it for months and I finally bought it since the price was reduced on Steam!:pinkiehappy:
Also, I have no idea how it works cuz I'm a total newbie, but add me on Steam if you want! I'm pretty sure my account name is Shipping_Princess?... but then again, I have no ideaXD (Where do I even find the account name? Haaaalp!)

Read More

Report Infinity Shade · 267 views ·
Jun
19th
2016

Le evolution of Pinkie Pie! · 7:04pm Jun 19th, 2016

I thought I'd post this here because it's MLP haha
So the thing is, I love to redraw my old drawings, and it's so fun to see the improvement!

Read More

Report Infinity Shade · 153 views ·
Jun
18th
2016

Boop · 9:44pm Jun 18th, 2016

Hai peepz, It's been a while, hasn't it?
How's everyone doing? It's been so weird cutting out all online friends and focusing on real life.
Weird, but necessary, but I'm really sorry if I forgot to tell someone personally and they thought I'm angry or something:heart:

But now that all exams and school is basically over, I might be online a little, so yay! Actually I might even publish a story or two.

Read More

Report Infinity Shade · 198 views ·
May
29th
2016

Goodbye (at least for now) WARNING: LONG POST · 5:38pm May 29th, 2016

I've been avoiding this for too long, but time has come I guess.
As some of you might've noticed, I've deleted all the you I had as skype contacts, so please don't worry about that.

This isn't supposed to be some dramatic great "goodbye!-blog" just a simpe explanation.

Read More

Report Infinity Shade · 361 views · #goodbye
May
26th
2016

Sooooooo · 7:29pm May 26th, 2016

I've been trying not to for the longest time, buttttttt I finally started watching Game Of Thrones I knooooooow, but never had time before, and it doesn't seem too bad:rainbowlaugh:

-Sees people get slaughtered, corpses etc.>:pinkiesmile:

-Sees the wolf puppies>:raritystarry::fluttercry::rainbowkiss::pinkiegasp::fluttershbad::heart:

Read More

Report Infinity Shade · 176 views ·
May
25th
2016

New re-mastered art! · 9:22pm May 25th, 2016

Finally finished:yay:

Also, THIS. It's amazing fandom trash

Report Infinity Shade · 168 views ·