Finnish Bronies 102 members · 121 stories
Comments ( 10 )
  • Viewing 1 - 50 of 10
stanku
Group Contributor

Okei, eli nyt olisi mahdollisuus osalistua ensimmäiseen tässä ryhmässä järjestettyyn kirjoituskisaan, joten parempi ottaa onkeensa. Alla säännöt lyhyessä ytimekkyydessään:

- Aihe: Equestria no more. Tai: Equestria Forever. Näiden ei ole tarkoitus olla hirveen kahlehtivia. Tyyli vapaa.

-1000-10 000 sanaa. Tarinan oltava valmis kokonaisuus.

-Deadline 15.2.2014 kello 23:59.

-Tarina kirjoitetaan englanniksi.

-"Voittajat" valitaan vapaalla äänestyksellä. Mutta kaikki tähän kisaan osallistujat tulee olemaan kategorisesti ottaen voittajia, joten tää kohta on vaan muodollisuus.

Kaikki joita edes etäisesti kiinnostaa, ilmoittakaa tässä langassa!

MoonWriter
Group Contributor

Muuten hyvä muuta toi Englanti ei oikein suju, joten mun pitää nyt jättää väliin...
Sry:derpytongue2:

FinnPony
Group Contributor

Oolrait! Pittääpi kahtoa miten tuota kerkiää kirjottaa. Mitenkä tuo valmis tarina sitten esitetään? Linkkiä tähän lankaan vai?

Jadeile
Group Admin

Jos tulee muita osallistujia, niin minäkin väsään jonkinmoisen tarinan. Yksin en tahdo kilpailla.

Microshazm
Group Contributor

Sainpahan (teko)syyn kirjoittaa jotain taas vaihteeksi.

Zerada
Group Contributor

No... Täytyykö kirjoittaa suomeksi vai englanniksi? :rainbowhuh:

Kirjoittelisin mieluummin suomeksi, koska englanti joulutodistuksessa 6... :rainbowlaugh:

Microshazm
Group Contributor

2738540
Itse sanoisin, että kirjoita vain, mutta tuon kielisäännön tarkoitus liittyy varmaan siihen, että Fimfiction hyväksyy vain englantia. Voihan sen joku vaikka kääntääkin jälkeenpäin.

Zerada
Group Contributor

2746199

Okei... :pinkiesmile:

Kiitos, mutta en taida sittenkään tulla mukana, vaikka olisinkin varmaan yksi hyvistä keksimään tarinoita niin en vaan pidä englanniksi kirjoittamisesta... :rainbowwild:

Jos joku haloaa katsoa tarinoitani ja niiden laatua niin saa mennä mun proffaan ja tutkailemaan niit... :scootangel:

stanku
Group Contributor

Omg, määkin olin unohtanut tän täysin. No jaa, ehkä joskus saadaan tähänkin ryhmään järkättyä jotain parempaa. Tai sit ei, näyttäähän noita kisoja olevan yllin kyllin muutoinkin.

Microshazm
Group Contributor

Öö, joo, tuota...

Oon kirjoittanut vähän yli 700 sanaa tätä varten, mutta se on aivan kesken. Tuntuu prioriteetit näiden kirjoitusjuttujen kanssa hyppivän vähän sinne tänne. Aikaa kyllä nyt olisi. Saa nähdä jääkö sitten jostain muusta kiinni.

  • Viewing 1 - 50 of 10