Finnish Bronies 102 members · 121 stories
Comments ( 8 )
  • Viewing 1 - 50 of 8
Mormuska
Group Contributor

Päätämpä sitten oikein paljon pölistä tylsyyksissäni tänne. :twilightsheepish:

Onko kukaan teistä nähnyt kyseistä elokuvaa vielä? Mitä olitte mieltä?

Itse löysin elokuvan (kameralla kuvattuna) you tubesta. Oli yllättävän hyvä laatuinen koko video. Antaisin linkin mutta käyttäjä on poistanut videon. (Liekkö tulleet valittamaan tekijän oikeuksista?)

Itse yllätyin positiivisesti elokuvasta! Odotin jotain kamalaa ja myötä häpeää herättäävää elokuvaa mutta se olikin ihan ok elokuva. En kyllä vieläkään pidä tyylistä jolla ne immeiset on tehty (keuheita luikkuja) mutta nätisti animoitu se oli. En halua spoilata teitä jos, ette ole vielä nähneet mutta suosittelen katsomaan :twilightsmile:

Siinä elokuvassa oli sitä kamalaa pakotettua ihastumista (ynngghh), jota toivon että ei tule näkymään itse sarjassa. Laulut oli kivoja mutta eivät päihitä sarjasta löytyviä. Ihmisten joukosta oli kiva etsiä aina ihmisöityjä poneja (muutamasta kyllä järkytyin).

Mutta minä varmaan olen pälissyt taarpeeksi, joten mitä mieltä olette elokuvasta (olettepa sitten nähneet tai ette)?

Microshazm
Group Contributor

Juuh itsekin katsoin heti ensimmäisen kokopitkän version ilmestyttyä sinätuubiin.

Aika syvältähän tämä nyt ihan rehellisesti sanottuna on. Kaikkia tällaisia tekeleitä kuvaa aika hyvin termi "professional bad" eli se on tasan niin huono kuin asiansa osaavat alansa ammattilaiset voivat tehdä. Jos niitä valtavia määriä sarja- ym. viittauksia ei tajuaisi, niin olisi koko ajan ihan kujalla melkein kaikesta.

Trihors
Group Contributor

Olihan tää leffa ihan hyvä, ite diggasin aika paljon vaik oliki hiukan klisee.
Joka tapauksessa, suosittelisin ainaki vilkasemaa miltä näyttää. Khyl Meghan osaa kirjottaa.

Isseus
Group Contributor

Keskinkertasta lukiopaskaa. Kierrätettyjä season 1 kohtauksia, kurat musiikit sitä ruokalalaulua lukuunottamatta. Leffassa ehkä 5 min hyvää yhteensä jos laskee mukaan Equestrian puolen siipijutut. En katsois uusiks.

Jadeile
Group Admin

1259775
Mäkin katsoin tuubista heti, kun sinne tuli. Tykkäsin kyllä kovasti, ei ollut puoliksikaan niin kökkö kuin olisi kuvitellut. Eihän se nyt mikään järkyttävän hyvä ollut, mutta ihan katsomisen arvoinen. Oli hauskoja kohtia, sitten oli joitain hieman väkinäisiä muka-hauskuuksia. Mutta ei mitään maatakaatavaa.

... no okei, ehkä se lopputaistelu ja sen jälkipyykki aiheuttivat hiukan päävammoja, kun tuli hakattua otsaa näppikseen. Mutta muuten ei ollut isompaa vikaa.

Täytyy myös sanoa, että vahingossa nyt kannatan Flashlightia :twilightblush: En siksi, että parin kemiat osuisivat yhteen (kun eipähän poikarukkaa ole persoonallisuudella pilattu), vaan lähinnä siksi, että Twilight oli vaan niin mahdottoman söpö siinä lopussa :rainbowkiss: ...eli oikeastaan fanitankin vain ihastunutta Twilightia.

Castform5
Group Contributor

Ite tykkäsin aika paljon kyseisestä leffasta, niinkin paljon että katoin sen kahdesti. Vaikka koko leffa oli paljolti suunnattu 4-11 ikäluokalle niin siinä oli silti muutamia, omasta mielestäni, ikäluokalta ohi meneviä asioita, juonenkääne jne. Suurimmaksi miinuksesi voisin laittaa mukaan väkisin tungetut viittaukset (yay, wilhelm scream ja /)^3^(\ näin alkuun)
Kuitenkin parhaimpana osana oli musiikit, koska jo heti alkuun yllätyin kun alkoi soimaan vanha tunnari mutta hieman remixattuna (eihän se mikään Alex.S:n vertainen ollut mutta hyvä kuitenkin). Loppua kohden kappaleiden tiheys kuitenkin teki niistä vähän vaisuja.
Muuten se oli varsin mukava leffa ja haluaisin nähdä valkokankaalla, ja eihän siihen millään Disney standardeilla mennä.


EqG tiivistettynä: season 1 episode 1 & 2 all over again.

Juu50x
Group Contributor

Juuuuuh... noooh... :applejackunsure:
Ei se huono ollut ollenkaan. Sellainen keskiverto omasta mielestä. Jotkin kohat oli hyviä kun taas toiset ei niin. Laulut oli ihmeen hyviä ja animaatiosta ei ole mitään valittamista.

Ja olin valmis hyväksymään Flashin ja TwiFlash shipin, mutta ei siitä mitään sitten tullut kun se oli, sori jos on liian ankara tälle mutta, niin mitättömämpi kuin olin ajatellut. Joten koko se ihastus homman olisi voinut jättää pois koska se ei loppujen lopuksi mene minnekkään. Ja itse odotin hieman (avain sana hieman) enemmän.

Ja pahis oli OK vaikka en osanut ottaa Sunset Shimeriä vakavasti, koska aina kun hän puhui jotain pahismaista, mun mieli käänsi sen tekstin jotain tähän suuntaan: Like I'm so totally going to win and your so going to loose.
OMG I'm so gonna mess this school up!
I'm like totally a villain, bad guy.

Tollainen teini puhelu tuli koko ajan vain mieleen :rainbowlaugh:

Ja ihmis-Celestia... :rainbowhuh: MIKS SEN NAAMA PITI OLLA NIIN KARMIVA!? :raritycry:

Mut loppujen lopuksi ihan viihteellinen oli. Se olis voinut olla paljon pahempi, mutta onneksi käsikirjoittajat ainakin yrittivät parhaansa tämän kanssa. Kuten aina :pinkiesmile:

Microshazm
Group Contributor

1266765

Se olis voinut olla paljon pahempi

Ihan rehellisesti kysyn, että miten? Oletetaan, että mitään Murphyn lakia noudattavaa skenaariota ei kävisi (eli puolet tekijöistä kuurosokeita Unkarilaisia tms.).

  • Viewing 1 - 50 of 8