• Member Since 15th Oct, 2016
  • offline last seen Sep 19th, 2020

lunarderpy1


im genderfluid guys, if anybody reads this. guess ill find out.

More Blog Posts86

  • 255 weeks
    so, pony.town

    so, i know i have done pony.town in the past, but i cant now sadly, its blocked on my cb. however, there is another website i can access called picrew.me that i can access. its not pony related but i would be happy to make human persons of ocs or whatever else yall want me to design. what do you guys think? also anybody notice my new profile message thing?

    4 comments · 230 views
  • 256 weeks
    im so sick and dead right now

    my throat hurts a little, im congested, every time i cough my head throbs with pain, and im tired. but i can wear my sweatshirt and get out of doing things so thats nice. also, would anyone like me to post pictures of my plastic canvas stitchings on here? some of them are mlp and quite a few are designs stolen from Lucky Ness's

    Read More

    0 comments · 174 views
  • 256 weeks
    so um, im not dead i promise

    i exist and im back for who knows how long. weird thing happened though, i have a notification icon thingy but no notification and so i guess ghost notification? i dunno hi every people that missed me (probably nobody)

    6 comments · 196 views
  • 278 weeks
    i left but im back online now

    not that anyone probably noticed, but i kinda stopped checking the site for a while, it wasnt very long, only a month or so, but im back now. no, i havent finished the pony.town stuff from before, but maybe ill actually go do that soon, who knows.

    0 comments · 194 views
  • 301 weeks
    so i learned that i have aphantasia

    no, im not dying, its harmless. it just means that i cant see things in my "minds eye" i can describe things and how i think of them looking like, but i cant see them in my head. i thought it was normal but then as i was in the depths of youtube i found this:

    so yeah, thats a thing.

    3 comments · 253 views
Sep
1st
2019

so, pony.town · 6:02pm Sep 1st, 2019

so, i know i have done pony.town in the past, but i cant now sadly, its blocked on my cb. however, there is another website i can access called picrew.me that i can access. its not pony related but i would be happy to make human persons of ocs or whatever else yall want me to design. what do you guys think? also anybody notice my new profile message thing?

Report lunarderpy1 · 230 views ·
Comments ( 4 )

5114832
okay but its just easier for me to be on my cb and im too lazy to do it on my phone sooooo... this!

Login or register to comment