• Member Since 29th Aug, 2023
  • offline last seen Aug 30th, 2023

henryasadi


Blog Posts
0

Comments ( 1 )
  • Viewing 1 - 1 of 1

نهال ها گیاهان جوانی هستند که از یک بذر جوانه زده اند. مزایای کاشت نهال نسبت به کاشت مستقیم بذر در باغ این است که نگهداری از نهال ها آسان تر است، احتمال کمتری دارد که توسط آفات خورده شوند و معمولاً سریعتر بالغ می شوند.

نهال ها نسبت به دانه ها لطافت کمتری دارند و بهتر می توانند در برابر نوسانات دما و رطوبت مقاومت کنند. آنها همچنین مجبور نیستند برای فضا، آب و نور با گیاهان جا افتاده رقابت کنند که شانس بیشتری برای بقا به آنها می دهد.

از آنجایی که خرید نهال بادام ها در حال رشد هستند، نیازی به مرطوب نگه داشتن بذرها ندارند. این می تواند یک مزیت بزرگ در مناطقی با گرما و رطوبت بالا باشد، جایی که دانه ها می توانند به سرعت پوسیده شوند.

آفاتی مانند پرندگان، موش ها و سایر حیوانات بیشتر از نهال ها دانه می خورند. با کاشت نهال، می توانید از دست دادن کل محصول خود در برابر موجودات گرسنه جلوگیری کنید.

در نهایت، نهال ها معمولاً سریعتر از گیاهانی که از بذر شروع شده اند، بالغ می شوند. این بدان معناست که می توانید کمی زودتر از میوه ها (یا سبزیجات) زایمان خود لذت ببرید.

بنابراین، اگر به دنبال روشی برای باغبانی هستید که راحت‌تر و زمان‌برتر باشد، کاشت نهال می‌تواند راه حلی باشد. فقط مطمئن شوید که خرید نهال بادام های خود را از یک منبع معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید که آنها سالم و قوی هستند.

  • Viewing 1 - 1 of 1
Login or register to comment