• Member Since 21st Aug, 2022
  • offline last seen Aug 21st, 2022

dominicaparadise


Blog Posts
0

Comments ( 1 )
  • Viewing 1 - 1 of 1

آشنایی با بهشت متقاضیان مهاجرت، دومینیکا

کشور دومینیکا به دلیل مشترک المنافع بودن با کشور انگللستان یکی از قدرتندترین کشورها برای اخذ شهروندی به حساب میاید، این جزیره زیبا در آمریکای مرکزی در حوزه دریای کارائیب واقع شده است و زبان رسمی آن انگلیسی میباشد.
اخذ پاسپورت دوم این کشور شرایط بسیاری آسانی دارد و نیاز به مدرک تحصیلی و یا مدرک بین المللی زبان ندارد و متقاضیان فقط با پرداخت مبلغی معقول به دولت دومینیکا در چهار ماه میتوانند پاسپورت و شناسنامه دومینیکایی خود را دریافت نمایند.

پاسپورت دومینیکا و آشنایی با مزایای آن

شما با اخذ شهروندی دومینیکا میتوانید جهانی بدون مرز را تجربه کنید زیرا از طریق پاسپورت دومینیکا میتوانید به بیشتر از 144 کشور بزرگ دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنید و ویزای 10 ساله کشورهایی چون استرالیا، امریکا و کانادا را به راحتی دریافت نمایید و راه مهاجرت خود و خانواده محترمتان را برای مهاجرت هموار کنید.
کشور دومینیکا دارای مالیات بر درامد صفر درصد میباشد و روابط بسیاری خوبی با کشور امریکا دارد که برای راه داندازی کسب و کارهای بین المللی بسیار به صرفه میباشد و کسانی که قصد ایجاد کسب و کار بین النللی را دارند نباید از مزیت های پاسپورت دومینیکا غافل شوند.
برای دریافت مشاوره رایگان جهت انجام خدمات سئو سایت و همینطور طراحی سایت تخصصی با سئو پین همراه باشد.

  • Viewing 1 - 1 of 1
Login or register to comment