• Member Since 2nd May, 2012
  • offline last seen May 26th, 2020

yawkat


More Blog Posts3

  • 529 weeks
    FimFiction app updates

    I worked on a bit my app today!

    The different searches are now in one UI with a DrawLayout to navigate them. You can also rename each search and add as many new ones you want (and they'll be saved for next startup!). Also added some links to the default "story lists" you can normally access in the navbar.

    73 comments · 2,277 views
  • 529 weeks
    Download for my FimFiction app

    Somehow I managed to set up my jenkins to build android apps. You can now download my unofficial FimFiction app from here.

    11 comments · 5,467 views
  • 533 weeks
    Unofficial Fimfiction app for Android

    I've had this thing around for ages but today I decided to release it. Say hello to one of my most horribly-designed and unreadable java projects this year:

    FimFiction-Android

    Read More

    34 comments · 8,395 views
Mar
7th
2014

Unofficial Fimfiction app for Android · 11:36pm Mar 7th, 2014

I've had this thing around for ages but today I decided to release it. Say hello to one of my most horribly-designed and unreadable java projects this year:

FimFiction-Android

The code is ugly but the thing works very well and very fast. If you want the compiled, ready-to-install APK, contact me directly, otherwise spend a bunch of time trying to get it to run.

Edit: You can get APK builds on my CI now.

Report yawkat · 8,395 views ·
Comments ( 34 )

Is this ever going to make it to the play store? Out of store apps are a nightmare for me.

2487522 Probably not since fimfiction say they were working on an app.

2487522 Added a link to the CI build in the edit if you still want to try it.

2488522. What do I do to download the app

Has the official app released yet. :unsuresweetie:

Two-step verification creates an unknown error.

How do I install the app

The code is ugly but the thing works very well and very fast.
five nights at freddy's full game

I had to make my own iOS version and it’s just a shortcut to opening the browser with this website!

Comment posted by bornadl deleted Nov 12th, 2019

I hate not having back up power in my house. temple run 3

it’s just a shortcut to opening the browser with this website! temple run

Probably not since fimfiction say they were working on an app. sekilli nick

i install this app that wan perfect thanks.
دانلود آهنگ جدید

I had to make my own iOS version and it’s just a shortcut to opening the browser with this website! wings io

You had an interesting article. This website is great There are some interesting comments in this post
دانلود آهنگ
mix music

دانلود پروژه افتر افکت و ادیت و ویرایش ویدیوی واقعیت مجازی
شما می‌توانید با دانلود رایگان پروژه افتر افکت، کار با ابزارهای واقعیت مجازی را تجربه کنید. نرم افزار ابزارها از قابلیت‌های متعددی برخوردار است و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت‌ها فیلم‌های جذاب‌تری برای مخاطبان بسازند. همچنین می‌توانند از آهنگ برای زیر صدا در این فیلم‌ها استفاده کنند.
ادیت و تنظیم موزیک واقعیت مجازی
با دانلود پروژه افتر افکت، شما می‌توانید از طریق این نرم افزار، فیلم 360 درجه یا واقعیت مجازی را با در نظر گرفتن ادیتور VR Comp که از ابزارهای کامپوزیتی بسیاری برخوردار است، ویرایش کنید. زمانی که سایر کاربران با استفاده از ابزارها به ساخت فیلم‌های VR/360 می‌پردازند. بعد از آن به مشاهده فیلم‌های خود به همان گونه که در هدست VR نتیجه عکس می‌دهد، می‌نشینند.
واقعیت مجازی و ایجاد محیط پیرامون آن
شما با دانلود پروژه افتر افکت و استفاده از ابزار داخل پروژه به نام VR Environment می‌توانید یک فضای واقعیت مجازی درست کنید. کاربران با استفاده از این ویژگی، ترکیب، فیلم‌برداری و دیگر موارد را برای تولید یک فیلم با کیفیت VR/360 بررسی و تنظیم می‌کنند.
واقعی‌ترین جلوهای ویژه
افراد زیادی هستند که زمینه کاری آن‌ها استفاده از نرم افزارهای ویرایشگر فیلم و یا تدوین است، آن‌ها از به برخی از این نرم افزارهای پیرامون ادیت و ویرایش فیلم شکایت دارند، چرا که افکت‌های آن‌ها به صورت واقعی نیستند. زمانی که شما برای زیبایی فیلم خود از جلوهای ویژه استفاده می‌کنید، می‌بینید که بک گراند کیفیت فیلم را هدف قرار می‌گیرد. به طور کلی می‌توانید با دانلود پروژه آماده افتر افکت به استفاده واقعی از افکت‌های موجود بپردازید و از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.
نقش کد هنگام کار با فیلم و افزایش سرعت به فرآیند
یکی از مراحل بسیار سخت و زمان بر، بعد از عکاسی و ادیت عکس، تدوین فیلم است. شما با دانلود پروژه افتر افکت می‌توانید ابزاری را در اختیار بگیرید که مشکلات پیرامون آن را حل کنید. افتر افکت‌ها دارای ابزار کاملی هستند که می‌توانند به راحتی فرآیند انیمیشن اشیا و صحنه‌های مرتبط با ویدیو را خیلی ساده‌تر و البته با سرعت بیشتر انجام دهند. این گونه پروژه‌ها برای اینکه بتوانند در کوتاه‌ترین زمان انیمیشن‌ها را کانورت کنند، به کدها و خط‌هایی در این مورد نیاز دارند.
در نظر گرفتن کنترل شکل‌ها و مدیریت شیپ‌ها
با دانلود پروژه افتر افکت می‌توانید خاص‌ترین اشیا مثل ماسک و سایر چیزها را به واسطه کدها جهت استفاده در نقاط مختلف ویدیویی به کار ببرید. به منظور تعیین شدن مختصات x و y به صورت خودکار کدها به عنوان نقاط مسیر اشیا مورد نظر استفاده می‌شوند. در نتیجه محصول نهایی یک حرکت بسیار ساده انیمیشنی است، چرا که شما به عنوان کاربر برای کار روی انیمیشن مورد نظر دیگر نیازی ندارید که با فریم کار کنید. این عملکرد می‌تواند سرعت کار نرم افزار شما را افزایش دهد و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به ادیت ویدیویی خود بپردازید.
ابزار ویرایشگر میانبر صفحه کلید از نوع ویژوال
ابزار ویرایشگر میانبر صفحه کلید جز ابزارهای افتر افکت است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید میانبرهای کلید خود را ثبت نمایید. رابط کاربری مرتبط با صفحه کلید برنامه ویرایش شرایط را برای دیده شدن میانبرها فراهم می‌کنند. در این میان شما می‌توانید با توجه به میانبرهای سفارشی، به ویرایش و انیمیشنی کردن فیلم‌های مورد نظر خود بپردازید و این کار را به صورت راحت‌تری انجام دهید. چرا که با فشردن تنها یک چند کلیک می‌توانید ابزارها و ویژگی‌های مورد نظر خود را به‌دست آورید.
پروژه آماده عروس یا ودینگ
استفاده از پروژه های آماده بیشتر در جهت ارائه ی یک پروژه سطح متوسط در زمان کوتاه می باشد و محدودیت موضوعی دارد، یعنی شما نمی تونید برای افکت ها و جلوه های ویژه که فقط در کارهای حرفه یی توسط افراد متخصص انجام میشه از پروژه های اماده استفاده کنید. بلکه برای پیشرفت و ارتقای سطح کیفی کارهایتان و صد البته افزایش چند برابری درآمد باید بتونید این تکنیک ها و موارد خاص رو که هر کسی قادر به ساخت و انجامش نیست رو یاد بگیرید.
در این پست قصد دارم تا شما رو با سوپرایزی ویژه که فقط در مخزن ودره ارائه شده رو معرفی کنم دانلود پروژه افترافکت عروس که راهی بزرگ در حوزه ساخت کلیپ های ودینگ (عروسی) برایتان باز می کند. پس با من همراه باشید

پروژه‌های گروهی و دانلود رایگان پروژه افتر افکت
شما می‌توانید از طریق دانلود پروژه افتر افکت، ویژگی‌های کار تیمی روی پروژه‌های درک کنید. از آن جا که نرم افزار این پروژه از مزیت ذخیره سازی خودکار برخوردار است، دیگر نیازی به نگرانی بابت اضافه کردن قابلیت‌های جدید به پروژه نیست. قابلیت کاربرد پروژه به صورت تیمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به تیم‌های ادیت و ویرایش فیلم این امکان را می‌دهد که تا در بارگذاری نسخه‌های مختلف این پروژه به صورت مشترک عمل کنند. افرادی که از این ویژگی استفاده می‌کنند، می‌توانند نسخه‌های قدیمی را و ذخیره شده را مجدداً به روز رسانی و ویرایش کنند.
دانلود پروژه افتر افکت اسلایدشو و ویژگی‌های آن
اگر می‌خواهید یک اسلاید شو جذاب و تماشایی درست کنید، بهترین گزینه دانلود پروژه افتر افکت اسلایدشو است. شما با استفاده از این پروژه می‌توانید، برای ساخت ویدیوی مورد نظر خود از اسلایدشوهای داخل سایت کمک بگیرید. تولید یک اسلاید شو جذاب می‌تواند مخاطبان شما را افزایش دهد. معمولاً برای ساخت پروژه‌های افتر افکت باید زمان بیشتری صرف کنید و حساسیت بیشتری نشان دهید.
دانلود پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی برای ساخت بهترین تیزرها
با دانلود پروژه آماده افتر افکت برای تولید و ساخت و تیزرهای تبلیغاتی می‌توانید فیلم تبلیغاتی باب میل خودتان را درست کنید. کافی است کمی در مورد نحوه ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون تحقیق کنید، در این صورت می‌توانید با ارائه خلاقیت و ایده‌های کاربردی توسط افتر افکت جذاب‌ترین تیزر تبلیغاتی را تولید کنید. شما می‌توانید با دانلود رایگان پروژه افتر افکت بهترین تیزرهای حرفه‌ای را بسازید و نظر همه کاربران را به خود جلب کنید. قطعاً مخاطبین شما با دیدن فیلم تیزر تبلیغاتی شما شگفت زده خواهند شد.

Added a link to the CI build in the edit if you still want to try it. io games unblocked - unblocked school games - car games unblocked - friv unblocked - y8 unblocked - kizi unblocked

Has the official app released yet. :unsuresweetie:
گیسو موزیک

<a href="https://www.mahurmusic.com">دانلود آهنگ جدید</a>

i install this app that wan perfect thanks.
آهنگ قلب دنیا

دانلود آهنگ جدید 1400 - 2021 گلچین بهترین آهنگ های پرطرفدار ایرانی با لینک مستقیم و بهترین کیفیت دانلود آهنگ جدید و برتر ایرانی به همراه پخش آنلاین.

دانلود آهنگ جدیدتابان موزیک مرجع آهنگ جدید و مقلد هرچی جوجه کپی کاره هرچی ریغو ریخته تقلید میکنه

دانلود نوحه و مداحی جدید ایرانی مخصوص محرم 1401 برید بریزید عزاداری کنید منم پولدار شم

Login or register to comment