• Member Since 9th Dec, 2012
  • offline last seen Dec 24th, 2013

Dat1Brony


Eh? Why id this a thing?

Aug
6th
2013

The Pinnacle of the Internet · 2:03am Aug 6th, 2013

So in a recent skype chat a friend of mine asked the following: "What is the best thing on the Internet?" and put all those fucking smiliy this that skype has.

I could not answer that question until now

WHAT THE FUCK IS THIS!?

LOOK AT IT!

ITS TERRIFYING!

-random stutering here- SERIOUSLY!

WTF

Report Dat1Brony · 231 views ·
Aug
4th
2013

HAHAHAHAHAHAHAH! CANT BREATH! · 3:03pm Aug 4th, 2013

That was amazing.

Seriously though I cant breath.... call 911 now plz


thx

Report Dat1Brony · 174 views ·
Jul
13th
2013

I dont know what to think anymore · 12:10pm Jul 13th, 2013

'Just.... Just... I have been questioning everything ive ever believed in for an HOUR, just Rice almighty I dont know what know what to think anymore

Report Dat1Brony · 186 views ·
Jun
24th
2013

IM A HORRIBLE PERSON · 6:08am Jun 24th, 2013

undead.paradice- me
betesboy- friend

[12:55:37 AM] undead.paradice: dude
[12:55:52 AM] undead.paradice: we have to live through morgan freemans death
[12:55:56 AM] undead.paradice: omg
[12:56:00 AM] betesboy: WHY
[12:56:02 AM] undead.paradice: IM SO SAD
[12:56:11 AM] undead.paradice: IM SO DEPRESSED
[12:56:15 AM] betesboy: WHY DID YOU SAY THAT
[12:56:20 AM] undead.paradice: I DONT KNOW
[12:56:27 AM] undead.paradice: GAHH
[12:56:34 AM] undead.paradice: I HATE MYSELF

Read More

Report Dat1Brony · 228 views ·
May
30th
2013

What The Fuck, Brain?! · 8:28pm May 30th, 2013

So I went up to my local Krispy Kream to buy some doughnuts to feed my minio- I mean friends, and to get there puts me behind the store. So I came up behind the store and saw someone taking a smoke break, no big deal right? Heres the funny/weird part, the first thought in my brain was, "I could kill her and no one would know"

WHAT THE FUCK BRAIN?!?!?!?!?!

Report Dat1Brony · 217 views ·
May
10th
2013

So I wore my clothes backwards today.... · 8:39pm May 10th, 2013

I dont know why I really dont

Report Dat1Brony · 139 views ·
Apr
14th
2013

New story Ideas · 3:50am Apr 14th, 2013

Hi guys and gals... ok mostly guys. Me and my friend AKA collaborator have been cooking up some new story ideas so I thought i should leave it up to the 8 of you that will see this and the 3 of you that will click it! Sooo yeah...

Read More

Report Dat1Brony · 146 views ·
Apr
11th
2013

Abuse stories? · 3:13am Apr 11th, 2013

Anybody have any abuse stories that are any good, y'know like scootabuse dashie abuse stuff like that. Cause I for some reason have a craving for abuse stories so just put a link in the comments section kthxbye

Report Dat1Brony · 274 views ·
Mar
27th
2013

Im back MATHAFACKA · 11:59pm Mar 27th, 2013

Thats the only time I could use that XD. (I apologize...)

Read More

Report Dat1Brony · 165 views ·
Jan
30th
2013

OH SWEET ZOMBIE JESUS · 10:58pm Jan 30th, 2013

Why is it so goddamn cold it was 70' yesterday for fucks sake!
Anyderp, what i was wanting to say before mah balls froze over, is that Im not being a lazy fuck (or trying to) and crackdown on We All Fall Down... at some point... yeah... thats about it... yeah... kdslhkdbnfakjbjkvdsbvsdkjbvc


Report Dat1Brony · 121 views ·