• Member Since 27th Jun, 2012
  • offline last seen Yesterday

Rainbow Ninja


Um...... well.....I don't know.....Muffins?

Mar
3rd
2016

Updates for stuff happening · 7:39pm Mar 3rd, 2016

So you know how I said that I had some big plans for this year?:twilightsmile: I'm now able to be more specific regarding what:pinkiehappy:
The first thing is that I have finally gotten the capture card I've been wanting for over 2 years:rainbowkiss: This means I finally have all the equipment I need (technically:twilightblush:) to start my youtube-lets-play channel:pinkiehappy::yay::derpytongue2:

Read More

Report Rainbow Ninja · 185 views ·
Jan
29th
2016

Hey guys I'm not dead! · 5:56am Jan 29th, 2016

Hey guys! Guess what? I'm not dead:pinkiehappy:, just lazy, distracted and I've had some crazy shit happen to me the past 2 years:twilightblush::pinkiehappy: going to college and moving into my own apartment to name a few things.:twilightsmile: Well the point of this blog is to say that I'm going to hopefully be getting really active on the internet again:pinkiehappy: and I have plans for some really cool things in the upcoming months:raritywink: I'll give you guys updates as things

Read More

Report Rainbow Ninja · 191 views ·
Apr
6th
2014

New artwork · 4:20am Apr 6th, 2014

Man it has been forever since I last posted one of these up here......Hopefully I'll make more soon. This is a drawing I did as a birthday present for a friend.:pinkiehappy:

Well, not much else to say.....I'm gonna go finish beating Naruto Ultimate Ninja Storm 2 now......Yeah. :twilightsheepish:

Report Rainbow Ninja · 190 views ·
Nov
29th
2013

Happy Thanksgiving to Everypony · 6:57am Nov 29th, 2013

Happy Thanksgiving Everypony! :pinkiesmile: I hope you are all having a wonderful time with your families or whoever you have fun with on Thanksgiving. Art project update: I am currently working on a Halo 4 Spartan IV armor costume for a convention I'm going to in December. I will be posting updates as I complete parts of it. Also I am working on a Rainbow Dash Spartan drawing for someone (Hopefully I will have that complete by the end of the month)

Read More

Report Rainbow Ninja · 218 views ·
Jul
9th
2013

I'm reading in Economics LOL! · 3:09pm Jul 9th, 2013

Hey everypony, I'm in the middle of Macro Economics in College and I'm reading ponies:rainbowlaugh:.......LOL WUT!:rainbowwild: But don't tell Twilight, she'd be pissed beyond belief:twilightangry2: and I really don't have time to deal with that right now.
This is Rainbow Ninja, Y'all stay classy:rainbowdetermined2::moustache: I'll be watching from the shadows:trollestia:

(I'll post a picture when I get out of class:trollestia:)

Edit: me in class

Read More

Report Rainbow Ninja · 206 views ·
May
22nd
2013

Equestria Girls? · 10:14pm May 22nd, 2013

Alright, I know that I'm kinda late posting this, but my computer's motherboard went out and I had to get it replaced. So yeah.
Anyways, Equestria Girls.........I'm getting some mixed feelings about this one. But I believe that we should give it a chance before we judge it, just like we gave MLP a chance before we made our choices. Besides, I know I'm not the only one who thinks that this might be good.

Read More

Report Rainbow Ninja · 157 views ·
Apr
23rd
2013

New Artwork · 3:59am Apr 23rd, 2013

Hello everypony! Guess what?:pinkiehappy: It's another art post! This time we have a gel-pen drawing of BalefireStorm- one of my FoE OCs:

Read More

Report Rainbow Ninja · 151 views ·
Apr
23rd
2013

New Artwork · 3:59am Apr 23rd, 2013

Hello everypony! Guess what?:pinkiehappy: It's another art post! This time we have a gel-pen drawing of BalefireStorm- one of my FoE OCs:

Read More

Report Rainbow Ninja · 142 views ·
Mar
31st
2013

DoubleRainboom · 2:07am Mar 31st, 2013

For those of you who missed the World Premier, here is the Youtube upload:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=26BQ0HNtDmI#!]
Enjoy everypony!

Report Rainbow Ninja · 159 views ·
Mar
30th
2013

HEY EVERYPONY! GUESS WHAT TODAY IS?!?!?!? · 6:02pm Mar 30th, 2013

Today is the 30th of march! What is so significant about today you ask? Well for starters today is the day that DoubleRainboom is being released!:pinkiehappy:

Also, part 2 of season 7 of Doctor Who begins today:twilightsmile:

Read More

Report Rainbow Ninja · 168 views ·