• Member Since 9th Nov, 2015
  • offline last seen Feb 9th, 2017

babbybluesmurf


im vary new and i hope i can find some cool stories n stuff n.n

Nov
24th
2015

i disappeared ? · 12:17am Nov 24th, 2015

sory i was gone for a few days i had some family stuff i had to do and by the looks of it no one miseed me lol

Report babbybluesmurf · 164 views ·
Nov
20th
2015

i HATE sleeping · 5:09pm Nov 20th, 2015

iv had horrific dreams now for like the past 8 moths and i figured if i gave it time it would just stop but idk i guess i was wrong. iv gotten accustomed to the idea of it and its not as bad physically as it youst to be. there is a pattern iv found in it all well not a pattern as much as i no what to expect. it normally is just a night of demons chasing me and just ripping me apart or eating. and thats on a good day. it normally involves torture of some kind and idk it would be different if it

Read More

Report babbybluesmurf · 75 views ·
Nov
19th
2015

a night mares story · 4:17pm Nov 19th, 2015

i go to sleep to another night of anguish i did not no to night that i would vanquish
i striped of my blood soaked shirt and stared at my cuts caused by the hurt.
am i just sick or is this pain a curse. how many days till i awake in a hearse
is it today or next week i should die right now I'm already a freak this filling is horror
and my future is to bleak. i close my eyes in rest saying my prayers as i draw my last breath....

Read More

Report babbybluesmurf · 90 views ·
Nov
17th
2015

it will be out tomorrow · 4:22pm Nov 17th, 2015

I'm putting on the finishing touches nowwwwwww :face palm: i wish.. i may or may not have lost my usb drive containing my story. but thats only a minor set back tbh i promised a my first story by this Wednesday and I'm don't like braking promises so I'm still gonna do my best to finish it today. i should have most of it committed to memory right so it will be a pice of cake :pinkiehappy::fluttershysad::fluttercry:

Report babbybluesmurf · 93 views ·
Nov
12th
2015

I've started ^.^ · 1:20pm Nov 12th, 2015

iv got a pretty solid plan for my first fic and all i wanted to say is like I'm not trying to push your moral boundaries. because its gonna be pretty dark but not in bad way. ya no like I'm not gonna make anything filthy or at least not for now. and honestly compared to some of the stuff iv read on hear this is pretty week. just thought i would give you a heads up incase your faint hearted. but i stress the fact that its a good kinda sad. i mean sad isn't good but ugh I'm sure you get it. lol

Read More

Report babbybluesmurf · 83 views ·
Nov
11th
2015

back agin · 7:25pm Nov 11th, 2015

I'm back and i have my first follower so like awesome sauce. iv figured out how most of the site works except for replying to comments and I'm still trying to find out to youse the chat function but what eves ill get there ehh a little about me ... my name is austin i am 18 and looking to kill time I'm expecting to have my first story out by at least this coming up Wednesday and that should be a good start. ehhhh leaning towards a sad/dark romance sort of thing and i fill like it will be

Read More

Report babbybluesmurf · 69 views ·
Nov
11th
2015

hi ^.^ · 2:53pm Nov 11th, 2015

so like just wanted i am new here and i can't weight to start righting fics of my vary own. like i wanna wright some newyork times best seller type stuff. like so far iv only read like 1 non maturer story. cauz like the 10 year old in me is coming out as i read this stuff and giggle uncontrollably. I'm just like yoooooooo flytershy did what and yooooooo he ate her huh. YOOOOOOOOOO. anyways after the new ness wares off I'm gonna try to read some of the more like developed stories and that sort

Read More

Report babbybluesmurf · 55 views ·
Join our Patreon to remove these adverts!