• Member Since 5th Dec, 2016
  • offline last seen Monday

Anon A Mous


T

Twilight and her friends want to go caroling on Hearth's Warming Eve. Anon really has to use the bathroom. Who will win in this war of wills?

No one, really.

Chapters (1)
Join our Patreon to remove these adverts!
Comments ( 73 )

Oh my fucking Christ I lost it so hard! :rainbowlaugh: I'm crying right now! This is a fucking masterpiece! :rainbowlaugh:
Hahahaha! Ooooooh this makes me happy.

You open your mouth to offer a rebuttal, but instead groan as the pressure grows worse in your gut. Again, your ‘friends’ ignore your distress and instead knock on the door.

At this point I'd let it happen just to piss them off, ahahaha! XD

Oooh... my stomach hurts. XD

Omg this is the funniest i have ever read.

Before you can voice your complaint however, the sound of approaching footsteps

omg she grew feet!

This was very amusing.

I'm laughing to hard from the version he's singing

Flutterpriest's alt account confirmed.

7794011
It's not me. Dead serious.

7794030 then theres more of you




kill me

7794053
Could be Anonpencil.
They are both pretty shit

7794307 no

don't start that

i fe-cal the puns coming

I nearly pissed myself laughing so hard:rainbowlaugh::rainbowlaugh::rainbowlaugh:

7794030

Why are you reproducing?

Stop it.

This was so funny, I have cramps, good on you sir, good on you.

My favorite Heart's Warming tale.

.... Well, they were all better than "I saw Santa kissing mommy" ....

God I wish I could upvote twice.

this is okay I guess.

dat cover art, lol. Is this the same Anon as before, or a different greeny? In any case, I'll save this for a work-day's break....meaning I'll probably read it tomorrow, laugh my butt off, and have people giving me weird looks.

Oh, crap, it's another Anon A Mous story (pun totally intended). Buckin' 'ilarious, my man. Loved it. :rainbowlaugh::heart:

7794510

we need MORE flutterpriests in the world! REPRODUCE LIKE A RABBIT!

H-- Hngh! Gmph!

Better go back /AIE/

Oh god, that is too fucking funny. I'm a 30 year old man damnit, I shouldn't be laughing this hard. :rainbowlaugh:

Wat.....

ANON...
nooooo....
what are you doing.....
ANON...
stap....

Twilight and the girls shouldn't ignore when a heartsong is a fart song.

Really good! I kinda wanna frame this and put it on my wall as a Christmas decoration, if the author would allow me to do so. But anyway, well done. Nice use of poetry. Liked the songs. You seem to have put a lot of thought into them. Oh and the song about Twilight, loved it. :twilightsmile:

lol.. like the story. but not the characters. they are assholes

This is the true story of Christmas.

~...I think i blew my foot off~

Just when I've read Death comes for me... you spit out a new masterpiece?
You must be the new fuckin' rising star. :raritywink: That's noice.

And you did it away. You made something awesomely stupid and stupidly awesome at the same time.
Here, take all the likes, and a follow to boot!

I'm feeling the Christmas spirit already.

Couldn'the have been any better, brilliant.

Part of me wanted to see what he would have done to Twilight had he not been able to make it.

Oh my gods............

This is hilarious...

7796081

I'm feeling the Christmas spite already

Fixed

I JUST LAUGHED MY ASS OF ROFL LMFAO 10/10 IGN WOULD BANG AGAIN

My god,it's a thing of beauty!

Anon swears in front of children. Ok.

10/10 laughing my ass off

7794030
That is a bold faced lie!
...That or it's Pencil...or their mutant spawn...

And what happened next? Well, in Ponyville they say,

That your poor asshole grew three sizes that day!

Shoot me now and get it over with.

Though the highlight of this fic was really the songs. Holy shit they were ingenious.

F-ing hilarious! Songs especially made my evening a bright one (Nevermind a brown one!)

Thanks especially, I needed that laugh! :rainbowlaugh:

My sides are in fucking orbit XD
I think this guys got a winner of a fic formula

Pure. Gold. XD I'm dying rn. Keep it up!

Oh god I love it! :rainbowlaugh: And FINALLY an Anon who also hates/dislikes Fluttercu-, uh, Fluttershy!

Well, then. This is not what I was expecting.

This is way better.

Fluttershy's 'hat' made it a worthy read, and I lost my shit with the Christmas carols. Well done!

Login or register to comment
Join our Patreon to remove these adverts!