The Polish Writers Society 95 members · 257 stories
Comments ( 55 )
  • Viewing 51 - 100 of 55

996848
To może i ja się przedstawię. Nazywam się Maciek, studiuję na 5 roku biotechnologii a także na 2 roku filologii angielskiej. Interesuję się samolotami z czasów I i II wojny światowej, gram na gitarze i sporo piszę. W fandomie siedzę mniej więcej od początku 2012 roku, początkowo broniąc się rękami i nogami przed jakąkolwiek twórczością własną, obecnie piszę epickich (jak na mnie, żaden tam Fallout: Equestria) rozmiarów fanfik o wojnie.

Witajcie przyjaciele,
Jestem Marta, nikt mnie nie zna i nie wiem, po co dołączyłam do tej grupy :twilightsmile:

Mam 15 lat, więc jestem bardzo naiwna, zadowolona z życia, szczęśliwa i pozbawiona głębi charakteru. Bywa i tak. Dzielę ludzi na przyjaciół, przyjaciół w kryzysie i przyjaciół, których jeszcze nie znam. Do każdego znajomego zwracam się "przyjacielu", bo nigdy nie pamiętam imion.

Angielskiego uczę się w szkole, na wymianach oraz w internecie, więc mój poziom znajomości języka jest średni, ale radzę sobie z czytaniem. Kiedyś przetłumaczyłam dwa krótkie fiki na polski i może przetłumaczę więcej. Piszę też fanfik, który publikuję na pewnym forum.

Poza MLP interesuje mnie literatura ("Przeminęło z wiatrem", "Wichrowe Wzgórza", "Hrabia Monte Christo" to zdecydowanie ulubione książki), poezja, esperanto, często zajmuję się pracą z dziećmi (jako opiekunka, korepetytorka, pomocnica przedszkolanki bądź starsza siostra dla czwórki rodzeństwa). Jestem osobą bardzo gadatliwą i pełną samozachwytu, więc najgorsze pytanie, jakie można mi zadać to "Czy możesz opowiedzieć coś o sobie?".

Witam wszystkich mlpowców :twilightsmile: