• Member Since 18th Apr, 2012
  • offline last seen May 17th

Sparknanator


Hi my name is Sparknanator, I went on a writing break for what I think was a few good years at this point but now I am back and ready to write!

More Blog Posts290

  • 7 weeks
    Been a While

    Hey y'all, been a while. So I have a new chapter of Smarty pretty much done at this point, however here is the thing I have rewritten this chapter 4 times now and so far I am sitting at 2300 words on it.

    So here is the choice,

    I can publish it at 2300 words with a small cliff hanger. OR. I can post it when its sitting at around 5k words. Let me know in the comments

    Read More

    20 comments · 101 views
  • 123 weeks
    Post-Op Update!

    Hey everybody! So surgery went well and I am healing up pretty damn well, so as for Smarty what to expect and what not.

    Read More

    5 comments · 154 views
  • 187 weeks
    Progress Update!

    Hey peoples! So figured I would shoot you all a progress update on things. So far I have maybe 1,500 words down and I am hoping to get this new chapter up to at least 4 to 5k words before I feel comfortable posting it! But hopefully I an get this chapter out with in the next week or two.

    0 comments · 189 views
  • 188 weeks
    Hey, So I Am Actually Back This Time.

    Hey everybody! How are all of you doing? So I know seeing a blog from me must be insanity! But this time, I can firmly say I have 100% returned. Now I am writing on some of my existing stories. And I do have a couple of one shots in the works as well, but I can't confirm when they will all be up and ready. So I am sorry if it takes a while but the first story I am with out a doubt updating is A

    Read More

    0 comments · 189 views
  • 207 weeks
    BronyCon 2018?

    Wowzers I've been gone a while huh!

    So I am about to start writing on and updating a metric ton of my stories so look forward to that!

    Read More

    0 comments · 169 views
May
12th
2022

Been a While · 7:34pm May 12th

Hey y'all, been a while. So I have a new chapter of Smarty pretty much done at this point, however here is the thing I have rewritten this chapter 4 times now and so far I am sitting at 2300 words on it.

So here is the choice,

I can publish it at 2300 words with a small cliff hanger. OR. I can post it when its sitting at around 5k words. Let me know in the comments

Edit- also a side note I am going to be logged in today and willing to respond to comments

Report Sparknanator · 101 views · Story: A Little Smarty Problem ·
Comments ( 20 )

I have waited this long, A little longer wont kill me.

Its rather funny you posted a blog today though as i literally just a few hours ago mentioned your story in a discord group (the changeling of the guard) when the topic of Smarty Pants came up. I had stated it (your story) was a good story despite seeming to be dead lol.:twilightsmile::eeyup:

5656974
That is pretty amusing, honestly yeah I needed just a large hiatus due to personal shit that I had going on in life, but lately the writing mood has been hitting me so I am using it. Plus even my husband wants to see how I finish this story haha.

5656975
Nice! Hope everything for you is going well then after your long break! Personally I side with Twilight at the doll WAS hers to begin with and Big Mac kept without telling anyone. Heh but I am not against Mac as the daddy hehe

5656983
Things are indeed going well! And yes but now the problem is they both got custody of the filly, also there will be a noticeable difference in my writing style but nothing too major.

5656986
hehe I look forward to seeing it :pinkiehappy:

Same here I'm waiting patiently until it's done
Thanks for keeping this story alive

5657008
Ain't no problem at all! Honestly I'm considering leaving a bit of a cliff hanger but as it stands I am not sure but will figure that out as I finish writing on it.

It's been Eight Years. What's another few weeks. :raritywink:

Looking forward to see the update 😊

Take your time, 🐱

5657056
Oh crap I thought it was like 6-7 years haha.

5657082
Appreciate it, like I said however there is a major change in my writing style but I am going to go back and fix the previous chapters to fit it.

5657123
i mean with an 8 year different, i would be just little dissapointed if there wasn't a chance in your wrting style :raritywink:

but glad to hear you are also gonna be doing a little touch up on the older chapters to make them fit with your new style :twilightsmile:

5657126
Well if I can get it proof read and finish the editing up today then it could very well be back up today. Haha. Talk about hitting the feature box for a while

5657128
I am feeling a bit generous lol so here have a very small snippet from the chapter keep in mind this is still unedited but here ya go.


 “I was in Ponyville recently” he said clearing his throat “And I think I’ve found something we may need to look into more” 

5657151
uhhh.... :rainbowderp:

that was a very small snippet :rainbowlaugh:

5657157
Got to keep some surprises after 8 years

5657159
keeping up that suspens :rainbowlaugh::rainbowlaugh:

5657164
And make sure to expect a new story here soon

5657222
thats good to know :twilightsmile:

Login or register to comment