• Member Since 24th Feb, 2020
  • offline last seen 15 minutes ago

ItsGriffy


All that exists in me is everlasting moo

More Blog Posts1325

  • 17 weeks
    It is done

    Traditional version before I make it shitty for the memes


    ”Quit poking me with that shit!”

    ”Get offa me then!”

    18 comments · 54 views
  • 17 weeks
    I need to be way more present on this account tbh

    I keep getting startled by my profile picture on here because I forget that this is also my account. I spend a shit ton of time on my Alt. But I am thinking of transferring some of my stories onto my other account as well!

    Read More

    16 comments · 48 views
  • 25 weeks
    Another profile change because I have no life

    Apparently the name “Griffy” is already taken, so—

    4 comments · 56 views
  • 28 weeks
    Nom nom

    Griff is biscuit

    8 comments · 51 views
  • 32 weeks
    No one:

    Blu when his friends are posting like nine vent blogs about one drama:

    10 comments · 95 views
Oct
13th
2020

Impulsive · 9:10pm Oct 13th, 2020

Oculus stood in the middle of the empty donut shop, conversing with Donut Joe himself. "Thanks for letting me borrow all this cinderblock for my next show, dude. Heheh, not sure why you've got so many of these in the first place..."

Joe chuckled, handing Oculus the duffel bag full of breezeblocks. "It's no problem."

Oculus looked around, realizing that his best friend had come with him to pick up the supplies needed. "Hey, where's Bez...?"

The cream-colored unicorn only passed over a box of donuts, with what looked like changeling blood stains on the box. He winked at him, saying, "Heheh, she ain't so far from ya..."

The changeling didn't reply as his eyes widened in realization. Then, he took the duffel bag in his aura, swinging it at a strong left and knocking Joe to the side. Then, he immediately swung the opposite direction, striking Joe with the weighted bag one more time over. The unicorn fell, groaning in pain.

Oculus loomed over him, duffel back still in his grasp. Breath obscured and shaky, filled with unbridled rage.

"Dude, stop!" Oculus turned as he saw Bezier rushing from the kitchen. "It was just a prank!"

"..."

"Ugh.... oof....." Donut Joe winced, turning on the floor until he finally went unconscious.

Report ItsGriffy · 84 views ·
Comments ( 13 )

Ok, cupcakes pranks are a no-go. No matter who you are.

5377203
Yep... Hopefully it won't ruin Oc's reputation...

5377206
True that. Joe learned the hard way.

5377204
Mhm. That's really gonna stick with him.

He broke the first rule of a prank.









Never use donuts!

5377209
Nope, it won’t affect his reputation whatsoever.

Can’t say the same for Bez’s, unfortunately.

5377213
Bruh :rainbowlaugh:

Joe learned the hard way.

5377214
Yep... Oculus'll be holding a grudge.

Login or register to comment