• Member Since 24th Feb, 2020
  • online

ItsGriffy


All that exists in me is everlasting moo

More Blog Posts1325

  • 13 weeks
    It is done

    Traditional version before I make it shitty for the memes


    ”Quit poking me with that shit!”

    ”Get offa me then!”

    18 comments · 45 views
  • 13 weeks
    I need to be way more present on this account tbh

    I keep getting startled by my profile picture on here because I forget that this is also my account. I spend a shit ton of time on my Alt. But I am thinking of transferring some of my stories onto my other account as well!

    Read More

    16 comments · 44 views
  • 21 weeks
    Another profile change because I have no life

    Apparently the name “Griffy” is already taken, so—

    4 comments · 52 views
  • 24 weeks
    Nom nom

    Griff is biscuit

    8 comments · 48 views
  • 28 weeks
    No one:

    Blu when his friends are posting like nine vent blogs about one drama:

    10 comments · 91 views
Jul
12th
2020

Oculus Is Annoyed · 3:21pm Jul 12th, 2020

“This is literally the worst thing to happen in my life.”

”What? What’s wrong?”

“Jay doesn’t make skits with me anymore... we’ve become a trend, and the worst thing is... we’ve already gotten old.”

”But isn’t it good that he’s moving on? He can’t stay in that phase forever.”

“It doesn’t matter! He should still wanna make stuff with us. It shows that he cares.”

“Yo, what’s all the commotion?”

“It’s you being an entitled dick, it’s what it is.”

“Woah there, Nelly...”

“I’m not your Chrysalis damn Nelly, you cock sucking motherfucker.”

”Oculus! Language!”

“While it may be rude, it’s also accurate.”

*nods sagely*

“Anyway, don’t be mad just because you’re an old phase. Plus, you were, like, evolved from one of the biggest Gary Stus I could think of.”

*gasp* “How could you?!”

“I just did.”

”Well— eat a dick. Most of your followers are here for me, anyway, so, ha!

“Actually, I haven’t lost any since you got booted.”

”Well—“

“If you wanted, I could make you part of my new series. I dunno if you count as a furry, so—“

PLEEEAAAASE let me be a part of it—“

Report ItsGriffy · 75 views · #Oculus #Ocellus
Comments ( 27 )

5306880
Poor guy. I’d let him in, but I don’t think he could handle all the drama.

5306881
Yeah, he probably couldn't...

5306882
”B-But I could! You guys just aren’t giving me a chance...”

5306883
Erm...are you aware of what goes on in that series?

5306884
”U-Uh, yeah... somethin’ about Clark killing himself and becoming a ghost, and, uh...”

Well, that’s a little bit of it.

5306885
Yeah, there's a lot more drama that comes along with that

5306887
*groans*

Sorry, Oc. I’m not a sellout.

5306888
Aw, don't feel too bad, you're still great

5306890
”A great phase.

5306891
You're not a phase...

5306897
I mean...well, it's not like you'll never be used again

5306902
She’s got a point.

“Really?”

5306906
Yeah. I mean, you're technically being used right now, and it's probably not going to be the last time you're used

5306907
“Well— point taken.”

Yeah.

5306908
Still, you'll be used again after this, I'm sure

5306909
”Thanks. You know, you’re my favorite.”

5306912
”Mhm. Of course.”

“I’d say you’re lucky, man. Because I hardly get used in any skits. The last one I was used in I got... you know.”

5306925
”True, true, but— but at least you’re not, Y’know, a phase. An old one, at that.”

Login or register to comment