• Member Since 30th Apr, 2019
  • offline last seen Yesterday

MlpHero


Is not birthday anymore

More Blog Posts2098

  • Saturday
    Blind Love

    (For context, Zeneca, r63 Zenex, is blind. Granted, she has her Instinct thingy, which gives her some semblance of sight, but that’s about it. I’ll probably post more about the 63s tomorrow lol)

    Zeneca sat on one of the many rocks around the hive, just thinking. It’d been a while since she’d seen the purple changeling and bookbug, their names she couldn’t recall.

    Read More

    7 comments · 36 views
  • Friday
    Oi!

    *Peeks in*

    Read More

    5 comments · 30 views
  • 3 weeks
    New pfp

    Enjoy

    2 comments · 44 views
  • 4 weeks
    So, I’m planning a Pirates of the Caribbean fic lmao

    I’ve already figured out the main cast. I think.

    Capt. Jack Sparrow will be portrayed by Griff
    Will Turner will by portrayed by Hero
    Elizabeth Swann will be Mels
    And Barbarossa will Bez

    I’ll figure out everyone else later. But uh; that’s all I got so far lol.

    I’m gonna continue watching the movies lol

    4 comments · 34 views
  • 9 weeks
    Concept scene for a possible story

    So I’ve basically just had a wave of inspiration for several new stories. Fuck me. Anyway, here’s a possible concept scene for one of them. This one is based on the Pocket Ponies mobile game (with my own spin, of course).

    But yeah, I’ll get more into these stories later. Enjoy the concept scene.

    Read More

    1 comments · 57 views
Jun
14th
2020

When you were a kid... · 12:00am Jun 14th, 2020

Did you used to run around in like Macy’s or Sears with hangers and pretend they were guns or something stupid like that, or hide in those circular clothes racks? I know I did.

Report MlpHero · 114 views · #Question
Comments ( 15 )

Me too! I did that a lot. and more...

5284006
Yeah, this rabbit hole goes deep. But it sure as heck was fun

I did the latter.

I didn't do that, precisely, but I did something, arguably, even better. You know those tough-stitched plushes that are almost like rocks? The one I mean looked kinda like this. So, I always was into military things, at the age or 12 I already could tell you what's different about T-72 and T-72A, B or U. When I was 16 I could disassemble and put back together a rifle, only in 50 seconds too. But the incident I talk about didn't happen at that age, I was 7... I think. So, you see these squirrel here? Well, my elementary school we had a huge collection of soft toys donated by parents over the years and there was this squirrel. So, here's the Israeli-built TAR-21 rifle and I really liked playing mock war with other kids, in those rare times when they did not hate me at least. You see what I am saying?

I hid in the clothes and pretended I was a ghost. Yeah I remember I did that

5285463
Yeah, that stuff was fun

5285884
we all dream of growing up as children, and as adults we may find ourselves longing for the days of childhood

5286122
But today is both the oldest you've ever been and the youngest you'll ever be again

Login or register to comment