• Member Since 4th Dec, 2014
  • offline last seen November 27th

chillbook1


One day, you will all come to my funeral just to make sure that I stay dead, but today is not that day | https://ko-fi.com/chillybook

More Blog Posts280

  • 2 weeks
    Closure: The Many Sparkle Interpretation

    Don't you hate it when you're invested in a story and the writer just let's it peter off and die? Does it eat you alive to know that a plot you were following closely will never get the finale you were promised, leaving you with unanswered questions and unsatisfied curiosities?

    Yeah, me too. And, if you'll believe it, it feels even worse when that story is your own.

    Read More

    7 comments · 153 views
  • 2 weeks
    Closure: A Made Man

    Don't you hate it when you're invested in a story and the writer just let's it peter off and die? Does it eat you alive to know that a plot you were following closely will never get the finale you were promised, leaving you with unanswered questions and unsatisfied curiosities?

    Yeah, me too. And, if you'll believe it, it feels even worse when that story is your own.

    Read More

    2 comments · 151 views
  • 49 weeks
    Happy Holidays

    Y'all have a good one.

    3 comments · 130 views
  • 51 weeks
    Fanfic Reading

    So, I wrote a story a long time ago called Where Do Babies Come From?, in which Sweetie Belle struggles to uncover the answer to the very simple question in the title. Funny stuff, I assure you.

    Read More

    1 comments · 205 views
  • 60 weeks
    Something New

    This wasn't what I intended to put out when I came back to this account. I didn't really know if I would come back. But, fuck it. I'm here, it's here, let's do this damn thing.

    [Adult story embed hidden]

    It's spur of the moment and not totally thought out, but that's kinda been my MO since day one. Give it a look.

    0 comments · 153 views
Oct
2nd
2016

P.P.O.V. · 1:19pm Oct 2nd, 2016

Due to circumstances outside of my control, I've been missing a lot of MLP. I managed to catch this one, though, and I gotta say... I quite liked it.

Sure, the lesson was kinda bleh and everyone was out of character, but that was the point. I like how, with each perspective, we got a little glimpse of how those three think of each other. Rarity would think AJ is nuts, and I totally buy AJ looking at Pinkie as if she is mentally handicapped. Plus, Spike and Twilight worked well off of each other, the conflict was sound enough, and it was pretty damn funny. I enjoyed it a lot.

Comments ( 1 )
Login or register to comment