• Member Since 17th Jan, 2015
  • offline last seen May 2nd, 2017

anonymousjedi


call me alex ✯ he/him pronouns please (closeted trans kiddo) ✯ I like Rick Riordan's books ✯ sometimes I draw ✯ happily not-single ✯

More Blog Posts133

  • 237 weeks
    happy tdov everypony!

    sorry I've been super inactive on here!!!
    I've been busy with school and rowing and tumblr :twilightsheepish:
    but I just wanted to drop by for trans day of visibility! for those who don't know, I'm a closeted trans guy (Alex- he/him pronouns) so this day is gr8 for me ?️‍?

    Read More

    5 comments · 256 views
  • 253 weeks
    again, going through old blogs

    and i saw the blog from right after my KSU MUN conference

    and i said

    also there was like only one other person (that i know of) who was somewhere on the LGBT+ spectrum in WHO, as opposed to my previous MUN conferences where over 10% of the people in the room weren't cis het

    Read More

    0 comments · 288 views
  • 253 weeks
    lmao i was going through my old blogs

    and i said that 2015 was the worst year ever

    Read More

    0 comments · 325 views
  • 254 weeks
    again abt poems!!!

    i have it narrowed down to six!!!! one of these must go!!!!
    These are for a poetry recitation competition later but i can only pick my top 5! if yall could read these and tell me your least fav that'd be great!!!
    Do Not! by Stevie Smith

    Read More

    0 comments · 322 views
  • 254 weeks
    hmu if you wanna watch me read poems

    im in a poetry competition beginning of next year so im trying to narrow down a list of poems from 27 to 5 (i have to have my top 5 decided by tomorrow) so if anyone is bored and wants to watch me talk for a couple hours i can start a hangouts call

    2 comments · 344 views
Apr
29th
2016

help okay so · 2:00am Apr 29th, 2016

im getting a haricut in over two weeks which means i have like 2 weeks to convince my mom to let me get my hair cut short

i have kinda weird hair- it can be really curly or really frizzy or somewhere in between
and i want super short hair- something similar to troye sivan's hair

or brendon urie's hair

HOWEVER because i am blonde and have a rounder face and weird hair, i dont think i can really pull those off
do you guys have any possible ideas for haircut possibilities (if, hopefully, i actually am allowed to get my hair cut short)

this is how my hair looked saturday or sunday or sometime this weekend idk (i felt very much like chat noir with that hat on even tho i dont watch ML)


and this is my hair and face today, where my hair had been in a ponytail almost the whole day

aaaaaand hair back in a ponytail


ok but i really do not know what would work with my face shape??? idk!!!!

like i would really love hair like this (i absolutely adore glasses + beanie combo)

or this! (but i feel like my face is too feminine to pull it off)

and i absolutely LOVE amandaschronicles' hair

and felicia day's hair is to dye for (gettit? cuz im not ginger)

and THIS HAIR is so much of a statement and i LOVE IT

but i feel like all of these require too much efforttttttt
and also my mom probably wouldnt like them (and my dad would probably ground me forever if i got my hair too short)

but are there any hairstyles you guys particularly like or think might look good with my face shape? thanks for the feedback! :twilightsmile:

love ya, you nerds :rainbowkiss:
:heart: jedi ( ͡ ° ͜ʖ ͡ °)( ͡° ͜ʖ ͡°)




EDIT: I FOUND THIS HAIRSTYLE
I WANT ITTTT
(pls mother)

also this

Comments ( 19 )

But I like ur hair

Solution: Carry the Bigger Stick.
~Natz
(I have no suggestions, sorry Sister)

3904328 do you have any short hairstyles that u just really like in general

Talk to your stylist and see if there is a combination that would work best for you. Also yes you are right Felicia does have hair to die for, though I went gaga over how cute she was during her appearances as Charlie in the show Supernatural.

3904402 I think he only reason I'm gonna continue watching supernatural is because I haven't gotten to Her role yet

Comment posted by fluffysam1212 deleted Apr 29th, 2016

3904800 She shows up at some of the best moments. What season are you on?

I think you would look good with Troye Sivan's hair. :pinkiehappy:

3905927 What's the main focus of the season, can you tell? I only ask because I'm on season 11, don't worry I'm not going to spoil anything.

3906090 I don't remember I haven't watched in months

3906117 Ah, well even if it is season six you will still enjoy it.

3906133 Not all for the whole paranormal, mythology, and lore?

3906146 no I just feel like too much of the episodes r repetitive

3906161 Some tend to be, but they add a bit to pick them up every now and again.

Login or register to comment