• Member Since 8th Mar, 2012
  • offline last seen Oct 17th, 2016

DiveBomb


More Blog Posts12

  • 419 weeks
    A Lil' Update

    Alright, so I disappeared for a while right after saying that we were going to have a discussion about something. Yeah, sounds like me. First off, sorry about that. Been busy with a second job that's been kinda on and off for the past couple of weeks. That and I've finally started watching Walking Dead and some other amazing shows. Come on, how much can you really blame me for that? A lot? Oh.

    Read More

    10 comments · 1,345 views
  • 422 weeks
    Here's a Title for You!

    Alright chuckleheads, listen up. Tonight we're gonna talk about something you people have been asking me about since friggen' TITW started. It's a question that I as a gunsmith find to be completely not worth asking because its so stupid, but then again not everyone shares my profession.

    ... It's still a dumb idea but we'll get to that.

    Read More

    26 comments · 690 views
  • 423 weeks
    COTW 19 Preview

    Okay, maybe there's still some confusion going on here, so here's something to start this off for the people that didn't browse the comments of the last post. Yes, I am going to finish COTW, with two large chapters over the course of the next two months (hopefully). But since I dunno when the first half of the finale will come out, I'm offering the first scene of chapter 19 for those of you that

    Read More

    5 comments · 425 views
  • 424 weeks
    Guess What

    You know, I was fairly certain my watchers would all disappear in the wake of the last post, but it seems you guys are a little more tenacious than that. Welp, that's a good trait to have.

    Sometimes life knocks on our door with promises of opportunity, and sometimes life comes back to say, "Hey uh... Yeah that's actually gonna get postponed for a couple months... Yyyyeeeeeeaahhhhh..."

    >:T

    Read More

    48 comments · 700 views
  • 426 weeks
    Farewell

    First off, I wanna thank all you guys that took the time to put your two cents in over the matter of the last post. Honestly, I had no idea so many people would be PMing me and showing such concern over COTW, of all stories. But then again, it's been going on for a while now, and people wanna know how it all ends. I completely understand that, and I also understand that I haven't been a very

    Read More

    41 comments · 894 views
Sep
10th
2013

COTW 19 Preview · 1:38am Sep 10th, 2013

Okay, maybe there's still some confusion going on here, so here's something to start this off for the people that didn't browse the comments of the last post. Yes, I am going to finish COTW, with two large chapters over the course of the next two months (hopefully). But since I dunno when the first half of the finale will come out, I'm offering the first scene of chapter 19 for those of you that might want something to hold you over until then. Of course, you don't have to read it now, it's only the first 1500 words of the chapter. But you know, the offer's there. If you have comments, you may leave them on this post, because the doc's comments section is disabled (you know, cuz it's a temporary file and stuff).

As a warning, this preview is completely unedited, formatted for FiMFiction and is subject to change.

COTW 19 Preview

Report DiveBomb · 425 views ·
Comments ( 5 )

derpicdn.net/media/W1siZiIsIjIwMTIvMDYvMjgvMDZfMTNfNDJfNjQ3XzIzNTU3X19zYWZlX2RhcmluZ19kb19hcnRpc3RfZW1teSJdXQ/23557__safe_daring-do_love_artist-emmy.jpg.jpg

'preesh you coming back and giving us the hookup.

Out of curiosity, are you still going to be plebbing it up on deviantArt?

*foamy mouth guy from Avatar*

It's a tad uncivilized, but that was more or less my reaction.

I am frothing

1339450 I dunno, does plebbing mean to pretend I'm an artist :D? And it's... doubtful. I haven't drawn in a while and the last time I tried it didn't even look like anything. We'll see, but don't count on it.

Also, that pic is amazing :o

Im still just glad youre back

Login or register to comment